Nowy sprzęt, stary dysk, ten sam system

Autor: RBprv <brak_at_wp.pl.com>
Data: Thu 12 Mar 2009 - 16:13:13 MET

Jak przygotować stary system do przeniesienia do nowego komputera?

Z tym linkiem się zapoznałem:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;315341

Gdzieś czytałem że można usunąć w trybie awaryjnym wszystkie urządzenia
i system wykryje wszystko od nowa ale podobno nie zawsze to działa.

Sprzęt będzie całkiem inny tzn inny chipset (był intel będzie nvidia) itd.

Dysk jest zaszyfrowany programem truecrypt i instalacja naprawcza raczej
nie wchodzi w gre bo instalator wykryje pusty dysk. Tak przynajmniej
było jak ten zaszyfrowany dysk podłączyłem do innego komputera jako
drugi niesystemowy.