Re: Vista, Media Player i pendrive

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Thu 12 Mar 2009 - 16:17:12 MET

In news:gpaq9v$itk$1@inews.gazeta.pl,
* Janusz* <alr_gw@NOSPAM.gazeta.pl> typed:

> Wszystkie "autoodtwarzania" wyłączone, żadnych programów do multimediów
> nie mam uruchomionych, mimo to dalej, jak włożę jakiegoś pendriva -
> uruchamia się w tle WMP i go "skanuje"
>
> Jakieś jeszcze pomysły?

Pewnie masz jakiś autorun
HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Control\StorageDevicePolicies
WriteProtect DWORD ustaw na 1 oraz ReadProtect DWORD na 1
http://www.veign.com/downloads/reg_hacks/disableusb.zip
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\UsbStor
wartość DWORD "Start = 3" <--ustaw na 2
http://support.microsoft.com/kb/823732
oraz wyłaczenie autorunu
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows
NT\CurrentVersion\IniFileMapping\Autorun.inf
Domyślna="@SYS:DoesNotExist

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP Windows Desktop Experience]