Re: Jak podmienić notatnik w Wiście

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Thu 12 Mar 2009 - 16:09:23 MET

*Piotr Palusiński* pisze:

> In news:gp9ddj$kd8$1@news.interia.pl,
> *Przemysław Adam Śmiejek* <niechce@spamu.pl> typed:

> Zmień ściezki w rejestrze do nowego notatnika.

Za dużo dłubania ;-)

Do Adama:
Jeżeli ten zamiennik nazywa się (lub może się nazywać, bez szkody dla
poprawnego funkcjonowania) notepad.exe - usuń z zakładki Zabezpieczenia (a
potem Właściciel) "użytkownika TrustedInstaller. Nie zapomnij nadać
pełnych uprawnień dla użytkownika z uprawnieniami administracyjnymi i
przejąć pliku na własność.

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]  [ICQ: 275830896]