Re: Wydluzone otwieranie dokumentow MS Office

Autor: MZ <mmzz_at_[usun.to>
Data: Fri 06 Mar 2009 - 08:30:38 MET

| Konkrety: Windows XP SP3 EN, Office 2003. Mały prosty plik word (44KB). Od
| kliknięcia do otwarcia mija ok. 30 sekund (po 15 sekundach pokazuje się
| puste okno worda, a po następnych 15 pokazuje się dokument).
| Podczas edycji i zapisu nie ma żadnych problemów.
|
| To samo dotyczy xls. Za to ppt otwiera się normalnie.

U mnie podobne problemy powodowało oprogramowanie do urządzenia
wielofunkcyjnego HP. Na kompie zainstalowane było urządzenie all-in-one HP
OfficeJet L7590 z pełnym wspomaganiem (skanowanie, faksowanie i inne
pierduły). Wszystko było OK dopóki było podłączone przez USB, jak
podłączyłem je po LANie (drukarka została w starym miejscu, komputer się
przeniósł) zaczęły się podobne schody, po otwarciu dokumentu .doc czy .xls
można było sobie zrobić przerwę na kawę :) Ponieważ mi na tym mocno nie
zależało po prostu wywaliłem ten oryginalny soft zostawiając sobie tylko
sterownik drukarki - kłopoty skończyły się jak ręką odjął.

MZ