Re: Wydluzone otwieranie dokumentow MS Office

Autor: tg <aa_at_bb.cpl>
Data: Sun 08 Mar 2009 - 15:21:05 MET

Użytkownik "MZ" <mmzz@[usun.to]op.pl> napisał w wiadomości
news:goqjvn$o7g$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> U mnie podobne problemy powodowało oprogramowanie do urządzenia
> wielofunkcyjnego HP. Na kompie zainstalowane było urządzenie all-in-one HP
> OfficeJet L7590 z pełnym wspomaganiem (skanowanie, faksowanie i inne
> pierduły). Wszystko było OK dopóki było podłączone przez USB, jak
> podłączyłem je po LANie (drukarka została w starym miejscu, komputer się
> przeniósł) zaczęły się podobne schody, po otwarciu dokumentu .doc czy .xls
> można było sobie zrobić przerwę na kawę :) Ponieważ mi na tym mocno nie
> zależało po prostu wywaliłem ten oryginalny soft zostawiając sobie tylko
> [...]

a ja mam jeszcze inaczej ;)
pliki doc i xls otwieraja sie w pol sekundy, natomiast jezeli do pustego
doca wstawie sobie arkusz to otwiera sie w sekunde-dwie, za to proba
jakiejkolwiek edycji tego arkusza to dobra minuta zwisu, klikniecie poza
obszarem arkusza (na dokument wordowski) tak samo

winny jest sterownik drukarki (udostepniona przez siec na innym kompie)
i jako ze edytuje znacznie czesciej niz drukuje to jestem zmuszony
instalowac sobie ja przed kazdym drukowaniem ;)
co prawda to tylko raz-dwa na tydzien, ale moze ktos ma jakis pomysl?