Re: wsadowe pobieranie danych z com'a do pliku

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Mon 02 Mar 2009 - 20:08:19 MET

Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:goh94g$24uf$1@opal.icpnet.pl...

> hmmmm
> copy com1 plik

I tylko plik nie pojawia się...
Fakt, że nie miałem czego na ten port wrzucić, ale to wtedy zerami chyba
powinno, albo chociaż plik o zerowej długości... poza tym zatrzymanie
tego wymaga zrzucenia zadania kopiowania przez jego zabicie, lub choćby
zamknięcie okna, samo się nie przerwie, przez CTRL-C, ani CTRL-Break
także nie...

--
Jak nieprzyjemnie, gdy pot płynie ze mnie,
I krew mnie zalewa, bo znów skosiłem drzewa,