Re: banalny problem, ale utknąłem :)

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Mon 02 Mar 2009 - 19:59:37 MET

Użytkownik "GLaF" <glaf@niema.takiego.numeru.pl> napisał w wiadomości
news:1rszkdsn1npy5.15ywv6sfa1qzo.dlg@40tude.net...

> Sposób interpretacji zawartości płyty CD Audio przez system nie
> zmienia
> faktu, że jest ona zapisana cyfrowo, nie analogowo.

Jak najbardziej.
Jedyna chyba istotna różnica to to, że blok danych w CD-Audio, to OIDP
2324 bajty, a nie 2048, jak w płytach cd-digital. Reszta uzupełnienie do
2352 bajtów to sumy kontrolne, korekcja. Ale nadal jest to 16 bitów,
44100 Hz próbkowanie, 20 kHz audio, co daje bitrate 176 kB/s.
Inaczej nie miała by jak działać korekcja, która nie jest tak
rozbudowana jak przy Cd-digital, ale jest.

--
Jak nieprzyjemnie, gdy pot płynie ze mnie,
I krew mnie zalewa, bo znów skosiłem drzewa,