banalny problem, ale utknąłem :)

Autor: Tomek Głowacki <t_gl.tnijspam_at_tuteztnij.o2.pl-invalid>
Data: Sun 01 Mar 2009 - 22:41:06 MET

Witam,

Mam banalny problem: skopiować wybraną ścieżkę audio z CD i nagrać na
czystą płytę. Warunek - jak najprościej, bez sięgania lewą ręką za prawe
ucho.

Windowsowy mechanizm w XP do nagrywania coś zawodzi (akurat teraz wywala
błąd - niepoprawna funkcja), choć nie wiem, czy on to potrafi?

Zabawy z EAC, Foobarem czy innym softem są ok, ale muszę wytłumaczyć
dziewczynie jak to zrobić bez tych narzędzi, bo się pogubi.

Jest jakiś super prosty sposób? Copy and Paste? ;)

Pozdr,
Tomek