Re: LightScribe i Labelflash razem? Dasie-czy-niedasie?

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Mon 02 Mar 2009 - 01:53:15 MET

Użytkownik "Filon" <amigappc@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:gof344$gfs$1@inews.gazeta.pl...

> Da się bez najmniejszego kłopotu. U mnie jedna wersja Nero obsługuje
> obie nagrywarki LS i LF.

No, to galanto i siupah :) To zaczynam się rozglądać za czymś z LF, jak
jeszcze będzie miało coś, jak w obecnej nagrywarce mam SecurDisc - to
cycuś :))
Ale na razie, to muszę tę nagrywarkę nabyć, ale to nie teraz, choć
niebawem :)

--
Jak nieprzyjemnie, gdy pot płynie ze mnie,
I krew mnie zalewa, bo znów skosiłem drzewa,