Re: czy niedorobki w sp3 dla xp

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Mon 23 Feb 2009 - 04:00:54 MET

Grzegorz Niemirowski in news:gns1en$u8d$1@opal.icpnet.pl

tak w ogole,to zastanawiam sie, czy warto dodawac sp3,jesli jest xpsp2... -
duzo w sp3 bylo poprawek bezpieczenstwa? moze mozna te konieczne osobno
pododawac? Tak kombinuje, bo jednak cos tam czytalem o dziwnym zachowaniu xp
po dodaniu sp3...
Sam juz nie wiem czy warto.
A jesli tak, to dlaczego.Konkretnie dlaczego.