Re: czy niedorobki w sp3 dla xp

Autor: HatMan <nospam_at_123.com>
Data: Mon 23 Feb 2009 - 17:31:24 MET

Użytkownik "1634Racine" <1634@Racine.pl> napisał w wiadomości
news:gnt45h$5c9$2@inews.gazeta.pl...
(..)
> tak w ogole,to zastanawiam sie, czy warto dodawac sp3,jesli jest
xpsp2... -
> duzo w sp3 bylo poprawek bezpieczenstwa? moze mozna te konieczne osobno
> pododawac? Tak kombinuje, bo jednak cos tam czytalem o dziwnym zachowaniu
xp
> po dodaniu sp3...
> Sam juz nie wiem czy warto.
> A jesli tak, to dlaczego.Konkretnie dlaczego.

Z własnego skromnego doświadczenia :
jeśli system jest zainstalowany poprawnie i pracuje dobrze
(nie będę tu tłumaczył co to znaczy) zainstalowanie
SP3 wychodzi mu wyłącznie na korzyść, takoż
PT Użytkownikowi i Jego PT Przyległościom.
Zasada primum non nocere działa tu, szkoda
że tylko tutaj, :). Żadnych dziwadeł w zachowaniu
się systemu z powodu działań SP3 jeszcze nie miałem.
Co zawiera i załatwia SP3 konkretnie - proszę odwiedzić
odpowiednie witryny. Ufam, iż zawarte tam
poprawki rzeczywiście poprawiają to co trzeba.
Instalowałem SP3 na bardzo wielu komputerach,
zawierajÄ…cych sporo zawodowego oprogramowania,
przedtem dość wnikliwie przejrzanych i nieco do SP3
przygotowanych - nigdzie nie wystąpiły objawy negatywne.
Jedyny wkurzający mnie problemik to domyślne włączanie
uprzednio wyłączonego w usługach systemowego firewalla
niezależnie od istniejącej zapory innej firmy , np. Outposta.
Denerwację drobniejszą daruję sobie, np domyślne włączanie
celowo wyłączonych usług. Drobiazg w końcu.
Znakomite jest to, że SP3 aktualizuje "to-co-jest", nie uszczęśliwia
Użytkownika nowym IE beta czy media player'em 11,
powodujÄ…c niepotrzebne zawirowania, etc, etc.. .
Gwoli rzetelności myślenia - to że ja niczego "złego"
nie doświadczyłem, nie dowód że wszystko jest perfect..

--
HatMan