Re: czy niedorobki w sp3 dla xp

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 22 Feb 2009 - 18:19:18 MET

1634Racine <1634@Racine.pl> napisał(a):
> czy jest jakas obiektywna,bez emocji wiedza o tym, czy:
> - sp3 jest OK service packiem dla xp, zadnych powszechnych problemow z
> xp po dodaniu sp3
> - jest wrecz przeciwnie - maja tutaj racje:
> http://www.chip.pl/artykuly/porady/2009/02/celowe-bledy-w-xp-promuja-vist
> e#boxx2

Ale jedno wcale nie przeczy drugiemu. SP3 na milionach komputerów działa bez
ĹĽadnych problemĂłw. Problemy opisane na tej stronie sÄ… rzeczywiste ale
dotyczą bardzo małych grup użytkowników. Ja nie zauważyłem żadncyh
nieprawidlowości. Z resztą popatrz czy były na tej i innych grupach posty o
jakichś straszliwych błędach w SP3.
Oczywiście teksty o tym, że błędy są celowe są w artykule po prostu dla jaj.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/