Re: pytanie o program

Autor: tg <aa_at_bb.cpl>
Data: Sun 22 Feb 2009 - 05:00:55 MET

Użytkownik "rs" <no.address@no.spam.pl> napisał w wiadomości
news:8g81q41o5bkivglcdccj57op2h4g89n7qa@4ax.com...
> pisze po raz kolejny. szukam programu, ktory wygeneruje specyficzna
> liste. na podstawie czego on ja wygeneruje czy bazy danch slow, czy z
> uzyciem AI, czy natchnienia bozego, to mnie malo interesuje. <rs>

przeczytalem dyskusje i ni chu chu nie rozumiem o co ci chodzi...
moze wesprzyj sie przykladem albo oswiec co chcesz osiagnac

jezeli chcesz miec to w konkretny sposob sformatowane, o pewnej
zadanej wielkosci zarowno listy jak i wyrazow, zlozone z odpowiednich
slow o zadanej dlugosci to sie okresl bo jezeli faktycznie ma
to byc na zasadzie - polski lub angielski, rzeczowniki lub czasowniki
to stanowi to juz pewien problem

narazie tak jak ci Konrad pisal, wynika ze potrzebujesz gotowa liste
jak np jakis slownik do bruteforce czy sprawdzanie pisowni z OO
i jeden z dziesiatkow programikow ktory ci z niej wyciagnie slowa