Re: jak przenieść pocztę z vista do vista ? przeinstalowanie systemu.

Autor: mirek <mirek8834_at_op.pl>
Data: Thu 19 Feb 2009 - 21:23:51 MET

> Tak, będziesz musiał. Masz na to 30 dni, lub jeśli chcesz, więcej.

bardzo dziękuję za powyższe odpowiedzi !
ale chciałbym wiedzieć to z aktywacją,
dlatego, że jak kiedyś miałem laptopa z XPekiem i instalką tego XPka
to przy reinstalacji systemu z tej płytki na tego laptopa nawet nie trzeba
było wpisywać żadnych kluczy.

a na tym obecnym HP mam niby partycję z obrazem, ale oprócz tego zamówiłem
sobie płytki w HP i przyszły sztuk dwie
więc myślę że jedna z systemem a druga z driverami, więc może
prekonfigurowane pod mój model i nie trzeba ich aktywować,
bo tyle się nasłuchałem o aktywacjach visty, że można tylko parę razy
aktywować, prosić konsutanttkę itp

pozdrawiam