Wina szstemu czy dysku

Autor: aju <aju_at_master[.>
Data: Thu 19 Feb 2009 - 22:47:37 MET

Witam,
mam taki problem a mianowicie wyskoczył mi błąd na dysku Seagate 250 Gb
SATA.Błąd nazywał sie #1609. Probowałem to usunąć CHKDSK ale nic nie
dało .Systemu nie dalo sie zainstalowac ( 7 formatów i reinstalek
).Kupiłem drugi taki sam dysk i teraz znowu to mi wyskoczyło.Pierwsze
zawiesil sie komputer , pozniej po restarcie CHKDSK zrobilo swoje i niby
dziala ale partition magic pokazuje te błedy. Jak temu zaradzić ? co to
jest ?

Pozdrawiam...