Re: Virtual machine PC 2007 i mysz.

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Thu 19 Feb 2009 - 01:16:50 MET

Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmacwytnij@o2.pl> napisał w wiadomości
news:i9bb10wv0b4a$.r08ztxshmdxg.dlg@40tude.net...
> No dobra, uparcie nie chcesz przyjąć tego co mówię do wiadomości. Być
> może
> mówię niejasno albo zjawisko nie występuje na twojej maszynie, ja też
> bym
> nie wierzył. Ale przyjmij wreszcie że jak nie odpalę uprzednio PQ z
> wspomnianej dyskietki to podczas późniejszej instalacji win7 kursor
> nie
> działa. A jak przeprowadzę trick z PQ to kursor podczas instalacji
> działa.
> Póki co, to mój jedyny sposób uzyskiwania przechwycenia. Jak masz
> [...]

Sory uciekł mi początek... PQ... PQ Magic?
Proste - PQM przed swoim uruchomieniem, jeśli znajdzie, ładuje do
pamięci sterownik myszy - bo to program myszowy i niezbyt wygodnie (ale
się da) operuje się w nim klawiaturą.
Stąd kursor... Hmm... choć instalator powinien mieć własną myszę...
Może spróbuj załadować jakiś ster myszowy i powinien kursor być...?

--
D4