Re: Virtual machine PC 2007 i mysz.

Autor: Jacek Maciejewski <jacmacwytnij_at_o2.pl>
Data: Thu 19 Feb 2009 - 00:55:09 MET

Dnia Wed, 18 Feb 2009 22:25:40 +0100, Skrypëk napisał(a):

> Nie niby, tylko tak zawsze było od zarania dziejów. W command.com, jak sama
> nazwa wskazuje, wpisuje się komendy a nie klika myszą

No dobra, uparcie nie chcesz przyjąć tego co mówię do wiadomości. Być może
mówię niejasno albo zjawisko nie występuje na twojej maszynie, ja też bym
nie wierzył. Ale przyjmij wreszcie że jak nie odpalę uprzednio PQ z
wspomnianej dyskietki to podczas późniejszej instalacji win7 kursor nie
działa. A jak przeprowadzę trick z PQ to kursor podczas instalacji działa.
Póki co, to mój jedyny sposób uzyskiwania przechwycenia. Jak masz
wytłumaczenie tego to słucham, a jak cię nie przekonałem to EOT :)

--
Jacek