Re: BlueScreen - help

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Thu 19 Feb 2009 - 01:12:42 MET

Użytkownik "Barnaba" <l.prv@vp.pl> napisał w wiadomości
news:gni4pr$9e5$1@achot.icm.edu.pl...
> Ostatnio wyskakują mi częste BlueScreeny. W podglądzie zdarzeń
> znalazłem błąd w service control manager: "nie można załadować
> sterowników startu rozruchowego lub systemowego: SuperMounter".
> Google na temat SuperMounter prawie nic nie mówią.
> Mógłby ktoś pomóc i mnie naprowadzić na rozwiązanie?

Użyj google jeszcze raz, tym razem hasło "BSoD".
U mnie trzeci link od góry.
Po lekturze będziesz wiedzieć co powinieneś podać, abyśmy mogli pomóc.
Teraz mamy za mało danych, by "walnąć" konkretem.
Nie da się powiedzieć, czy szukać w sterownikach, czy w sprzęcie.

--
D4
PS. Jeśli komputer się restartuje, to przy starcie naciśnij F8 i wybierz