Re: Virtual machine PC 2007 i mysz.

Autor: Jacek Maciejewski <jacmacwytnij_at_o2.pl>
Data: Wed 18 Feb 2009 - 11:03:52 MET

Dnia Wed, 18 Feb 2009 07:31:00 +0100, Robert Winkler napisał(a):

> Najważniejsze, aby dysku na którym ma być zainstalowany Win7
> nie partycjonować przed instalacja żadnymi programami.

Jakoś mi się nie zgadza :) Podłączyłem drugi dysk do kompa, bez partycji i
spróbowałem zainstalować win7 na nim. Nie da rady bo w oknie instalatora
proponowanych dysków nie ma tego dysku. No więc założyłem na nim partycję
NTFS nie formatując. Owszem, dysk był już widziany przez instalatora ale
proces instalacji utykał z komunikatem: "Instalator nie widzi dysku na
którym mógłby przechowywać dane tymczasowe". Instalacja ruszyła dopiero jak
sformatowałem tą partycję (na razie przerwałem ją na etapie kopiowania
danych). I co ty na to?

--
Jacek