Re: jak "przyci±æ" obraz dysku?

Autor: gl12d4 <gl12d4_at_DELETEgazeta.pl>
Data: Fri 13 Feb 2009 - 19:00:37 MET

U¿ytkownik "Kamikazee" <niema@niema.pl.invalid> napisa³ w wiadomo¶ci
news:gn2b02$9jf$2@inews.gazeta.pl...

> A czy BootIT pomija plik pamiêci wirtualnej i pliku hibernacji?

Nie, ale w Vi¶cie (nie wiem jak w xp, bo nie mam XP) mo¿esz plik wymiany
wyrzuciæ na inn± partycjê, a plik hiberfil.sys usun±æ Oczyszczark± pliku
hibernacji (PPM na partycji systemowej > Oczyszczanie dysku). Wtedy po
restarcie uzyskujesz obszar zajmowany przez dane mniejszy o wielko¶æ
hiberfile.sys = RAM.
Po oddzyskaniu systemu z obrazu nie bedziesz mia³ wtedy mozliwo¶ci
hibernacji, ale na to pomaga konsola z uprawnieniami administratora:
"powercfg -h on" i restart.

pzdrw
gl12d4