Re: jak "przyci±æ" obraz dysku?

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Fri 13 Feb 2009 - 20:46:17 MET

U¿ytkownik "gl12d4" <gl12d4@DELETEgazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:gn4cg1$878$1@inews.gazeta.pl...
> Nie, ale w Vi¶cie (nie wiem jak w xp, bo nie mam XP) mo¿esz plik
> wymiany wyrzuciæ na inn± partycjê, a plik hiberfil.sys usun±æ
> Oczyszczark± pliku

W ka¿dej windzie mo¿na swapa wyrzuciæ na inn± partycjê czy do innego
katalogu. Ja ju¿ w Win98 to robi³em. A w Win 3.1 siê zacz±³em bawiæ.

> Po oddzyskaniu systemu z obrazu nie bedziesz mia³ wtedy mozliwo¶ci
> hibernacji, ale na to pomaga konsola z uprawnieniami administratora:
> "powercfg -h on" i restart.

A to nie jest tak, ¿e system sobie hiberfila odtwarza, gdy nie ma?
Zauwa¿my jedno - gdy siê wchodzi do trybu awaryjnego, hiberfil.sys jest
usuwany. Userzy zjebali by M$, gdyby po ka¿dym trybie awaryjnym na nowo
musieli w³±czaæ hibernacjê...

-
D4