Re: automatyczny restart systemu xp sp3

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Fri 13 Feb 2009 - 16:29:10 MET

In news:gn3vpd$d6q$1@news.interia.pl,
*as* <s@interia.pl> typed:
> Dzień dobry
> Próbowałem podejrzeć pod emule plik, antywirus gdaty zaraportował że w
> pliku znajduje się wirus (nazwy nie pamiętam) i będzie próbował usunąć
> plik lub jego część. Po chwili system padł i aktualnie przy starcie
> system dochodzi do loga windows i przesuwającego się niebieskiego paska,
> po czym dysk jeszcze chwilę międli i zaczynamy start od początku, Tryb
> awaryjny nie wchodzi - pojawia się czarny ekran z multi czymś tam /nie
> błędy/ i ponowny restart.
> Z konsoli dzyskiwania próbowałem odzyskac kernel32.dll (oznaki najbardziej
> [...]

JAK: Przywracanie systemu Windows XP do poprzedniego stanu
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;PL;306084

304449 - JAK: Uruchamianie narzędzia Przywracanie systemu z wiersza
polecenia w systemie Windows XP
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;304449&Product=winxp

Jak odzyskać system po uszkodzeniu Rejestru, które uniemożliwia
uruchomienie systemu Windows XP
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;307545

315341 - Jak przeprowadzić uaktualnienie na miejscu (ponowną instalację)
systemu Windows XP
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;315341

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP Windows Desktop Experience]