Re: jak "przyci±æ" obraz dysku?

Autor: Kowal <kowalik_k_at_op.pl>
Data: Thu 12 Feb 2009 - 20:38:53 MET

U¿ytkownik "Sempiterna" <rzopa@amorki.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:49946f9e$1@news.home.net.pl...

> U¿ytkownik "Kowal" <kowalik_k@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
>
> Bajt po bajcie, najpro¶ciej, jak mo¿na.

> Tylko, ¿e jest takie powiedzenie - nie wytacza siê armaty na muchy.
> Je¶li rzecz jest incydentalna, to po prostu zestawiam uk³ad, odpalam
> program, idê na kawê, wracam, jest zrobione.
> Najwa¿niejsze, ¿e u¿ywam metody, która siê sprawdza. Nigdy nie
> twierdzi³em, ¿e jest jedyna i najlepsza, ale jak na razie, w moim
> przypadku, jest pewna. A to jest dla mnie istotniejsze, ni¿ ekonomia.
> Zauwa¿, jak kot spieprza przed psem. Nie najkrótsz±, tylko sprawdzon±,
> [...]

Ale jeszcze jak by¶ móg³ mi wskazaæ gdzie ja napisa³em o jakiej kolwiek
kompresji ??. A co do uciekaj±cego kota to jest ró¿nie najprêdzej uciekna na
najbli¿sze drzewo. Mi chodzi³o o to ¿e bezsensem jest tworzenie obrazu
partycji uwzglêdniaj±c w nim wolne miejsca. Ja robie obraz danychna partycji
nie stosuj±c ¿adnej kompresji.

Pozdrawiam