Re: jak "przyci±æ" obraz dysku?

Autor: Kowal <kowalik_k_at_op.pl>
Data: Thu 12 Feb 2009 - 19:29:07 MET

U¿ytkownik "Sempiterna" <rzopa@amorki.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:49945344$1@news.home.net.pl...

> U¿ytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmacwytnij@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

> Da siê. Robi³em to nieraz.
> Z dysku na dysk, a potem tylko ptaszy³em partycjê jako aktywn±, a moze
> nawet sam program... w ka¿dym razie przesypany system bezproblemowo
> wystartowa³. Je¶li partycja by³a mniejsza, to j± przycina³em, a jak
> wiêksza, to od razu, a potem powiêksza³em na dysku docelowym. Tak w³a¶nie
> uratowa³em (w ostatniej chwili, nastêpnego dnia dysk pad³ zupe³nie)
> znajomemu system. I to przepompowa³em z dychy na osiemdziesi±tkê. Ruszy³o
> [...]

Ja korzystam z Acronis True Image i on robi obraz danych na partycji, np
masz partycjê systemow± o pojemno¶ci 20 GB a danych jest 7 GB to on robi
taki obraz. Potem obraz mogê odzyskaæ na ka¿dej partycji byle by siê dane
zmie¶ci³y. Czy to bêdzie partycja 10 gb czy 100 gb wszystko jedno. System
naturalnie po takim zabiegu zawsze startuje - oczywi¶cie trzeba odpowiednio
ten obraz odtworzyæ, wybraæ ¿eby partycjê ustawi³ aktywn± itp. Nie wiem jak
dzia³a ten program co ty robi³e¶, ale je¿eli robi on obraz partycji i obraz
zajmuje tyle co partycja to bez sensu.