Re: Problem z WORD-em

Autor: Kowal <kowalik_k_at_op.pl>
Data: Thu 12 Feb 2009 - 19:20:23 MET

Użytkownik "Piotr Palusiński" <perfekt_xl@invalid.wp.pl> napisał w
wiadomości news:gmspce$228$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> In news:gmsn8t$i0u$1@news.onet.pl,
> *Kowal* <kowalik_k@op.pl> typed:
>
> Z lini polecen cmd wpisz
> net stop spooler (zatrzymasz spooler drukarki)
> Przejdz do folderu C:\WINDOWS\system32\spool\PRINTERS i wywal wszystko
> co sie tam znajduje
> Uruchom ponownie spoolera poleceniem
> net start spooler

Ale to nie problem ze spoolerem z innych aplikacji drukuje boz problemu, to
jest ewidentnie wina worda. Problem z brakiem możliwości wydruku pojawia się
tylko na nowo otwartym dokumecie (pustym). Otwierając dokument już napisany
drukuje bez problemu. Pomaga zmiana opcji w opcach wydruku "drukuj tylko
dane formularza" coś takiego nie pamiętam dokładnie. Jak to odchacze to
drukuje, ale zamknę WORD-a i otworze jeszcze raz i ta opcja jest znowu
włączona. Tak jak by plik konfiguracyjny miał atrybut tylko do odczytu.