Re: Problem z naprawą systemu.

Autor: Kowal <kowalik_k_at_op.pl>
Data: Sun 08 Feb 2009 - 21:58:57 MET

news:u1qcv4tb6hhk.dlg@kwinto.prv...

> Widocznie uszkodził się fragment dysku, w którym były zapisane
> informacje o jakichś ważnych dla systemu plikach. Na oko trudno
> stwierdzić co się stało, mogła to być na przykład informacja o położeniu
> i nazwach folderów systemowych. Na Twoim miejscu to ja już tego dysku
> bym nie używał - o ile oczywiście komunikat chkdsk mówił o
> _uszkodzeniu_sektorów_, a nie o zwykłej niespójności systemu plików.
> --
To jest roczny notebook - mało prawdopodobne żeby dysk był fizycznie
uszkodzony (oczywiście nie wykluczam). chkdsk napisał że był błąd i naprawił
ale informacji o tym czy to był błąd sektrów czy systemu plików. Teraz za
każdym razem jak zrobie chkdsk /r to nie wyświetla nic o żadnych błędach.
A tak się zastanawiałem czy coś by zmieniło tzn pomogło jak bym zainstalował
system na 2 partycji ?. Dostałbym jakichś więcej możliwości ?.