Re: Problem z naprawą systemu.

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 08 Feb 2009 - 21:49:48 MET

Dnia Sun, 8 Feb 2009 19:22:30 +0100, Kowal napisał(a):

> Mam problem z naprawą systemu. Podczas startu wywala komunikat że brak
> ntoskrnl.exe, więc odpaliłem konsolę i expand i rozpakował ale po resecie
> znowu ten sam komunikat. Chkdsk /r napisał że znależono przynajmniej jeden
> błą i naprawiono. Dla pewności jeszcze fixboot i fixmbr reset i to samo. To
> tym razem konsola i bootcfg i z przełącznikiem list nic nie wyświetla a
> każda inna opcja jak scan czy rebuild kończy się błędem który jak jest
> opisane powinien naprawić chkdsk ale nie naprawia. Ze 4 razy robiłem chkdsk
> [...]

Widocznie uszkodził się fragment dysku, w którym były zapisane
informacje o jakichś ważnych dla systemu plikach. Na oko trudno
stwierdzić co się stało, mogła to być na przykład informacja o położeniu
i nazwach folderów systemowych. Na Twoim miejscu to ja już tego dysku
bym nie używał - o ile oczywiście komunikat chkdsk mówił o
_uszkodzeniu_sektorów_, a nie o zwykłej niespójności systemu plików.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/