Re: Problem z naprawą systemu.

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 08 Feb 2009 - 22:09:11 MET

Dnia Sun, 8 Feb 2009 21:58:57 +0100, Kowal napisał(a):

> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości

> To jest roczny notebook - mało prawdopodobne żeby dysk był fizycznie
> uszkodzony (oczywiście nie wykluczam).

To mógłby zweryfikować jedynie podgląd jego statusu SMART. Najprościej
będzie zapuścić stosowny program diagnostyczny producenta dysku i zrobić
wstępne testy.

> chkdsk napisał że był błąd i naprawił
> ale informacji o tym czy to był błąd sektrów czy systemu plików. Teraz za
> każdym razem jak zrobie chkdsk /r to nie wyświetla nic o żadnych błędach.
> A tak się zastanawiałem czy coś by zmieniło tzn pomogło jak bym zainstalował
> system na 2 partycji ?. Dostałbym jakichś więcej możliwości ?.

Jeśli podczas instalacji będziesz miał aktywną pierwszą partycję, to
odtworzysz wszystkie pliki startowe niezbędne także do uruchomienia
pierwszego systemu. Potem wystarczy porównać foldery i pliki w
katalogach Windows. W szczególności zwracaj uwagę na pliki o zerowej
wielkości. Aha, pamiętaj że każda poprawka z WU może potencjalnie
zmienić wersję a w konsekwencji także wielkość plików systemowych, tak
więc najpierw należy nowy system doprowadzić do takiego samego stanu
jeśli chodzi o uaktualnienia, jak pierwszy.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/