Problem z naprawą systemu.

Autor: Kowal <kowalik_k_at_op.pl>
Data: Sun 08 Feb 2009 - 19:22:30 MET

Mam problem z naprawą systemu. Podczas startu wywala komunikat że brak
ntoskrnl.exe, więc odpaliłem konsolę i expand i rozpakował ale po resecie
znowu ten sam komunikat. Chkdsk /r napisał że znależono przynajmniej jeden
błą i naprawiono. Dla pewności jeszcze fixboot i fixmbr reset i to samo. To
tym razem konsola i bootcfg i z przełącznikiem list nic nie wyświetla a
każda inna opcja jak scan czy rebuild kończy się błędem który jak jest
opisane powinien naprawić chkdsk ale nie naprawia. Ze 4 razy robiłem chkdsk
/r i salej bootcfg wywala błąd. Przegrałem boot.ini na drugą partycję i
wykasowałem wogóle ale nic to nie dało. Nawet podczas próby wykonania
instalacji naprawczej nie wykrywa mi tego systemu a powinien przeszukać i
dac mżliwość naprawy.

Jak to rozwiązać ?.

Pozdrawiam.