Re: W obronie Internet Explorer

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Wed 04 Feb 2009 - 20:38:22 MET

W artykule <gmbr0s$3i4$2@inews.gazeta.pl>, 1634Racine napisał(a):

> dzialają także inne strony, powiedzialbym - _wszystkie_

Przesadzasz. Znam bardzo dużo stron, co nie działają pod IE.
Niestety nawet jeśli Ci je podam, to nic z tym nie zrobisz,
bo wymagają logowania.
Natomiast te same strony pod FF działają doskonale.

> A jesli activeX niebezpieczne dla kogoś - mozna na stałe zablokować. Taka
> prawda.

A kto mówił, że AX jest niebezpieczne? Ja napisałem, że trzymamy IE
tylko dlatego, że jedna ze stron jest napisana w oparciu o AX
i na żadnej innej przeglądarce nie działa.

Jacek