Re: W obronie Internet Explorer

Autor: Piotr Krzyżański <piciu_at_it-faq.pl>
Data: Wed 04 Feb 2009 - 21:22:44 MET

Użytkownik "Sempiterna" <rzopa@amorki.pl> napisał w wiadomości
news:4989d5db$1@news.home.net.pl...

> Użytkownik "Piotr Palusiński" <perfekt_xl@invalid.wp.pl> napisał w wiadomości

> Podobno... podobno... IE ma w jednym z hackerskich ataków wielką przewagę...
> tylko już nie pamiętam o jaki komponent chodzi... Z "trójcy" tylko IE jest na
> ten atak odporny, bo... atak jest wymierzony w komponent używany przez Operę i
> Fx, którego to komponentu IE po prostu nie ma...

E, tam - super bezpieczeństwo FX-a, czy też Opery można włożyć
między bajki o krasnoludkach. Im bardziej popularna przeglądarka, tym
więcej dziur w niej znajdą... Osobiście używam Opery - przyzwyczaiłem się,
jest szybka i ma to co potrzebuję. Niewątpliwą zaletą IE jest możliwość
zarządzania przez GPO.

Piciu