Re: gdy niemozliwy inny OS na laptopie

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Mon 02 Feb 2009 - 17:47:56 MET

Robert Winkler in news:gm74d0$6lh$1@inews.gazeta.pl

moze inaczej:
nie jest stary w tym sensie, że dla zwyklego uzytkownika zaden inny znaczacy
system w MS nie powstal do dzisiaj; znaczacy na tyle, ze zajal miejsce xp.
Zdaje sie, ze sp3 dla xp cos nadgonilo,a czy wystarczajaco - to inna sprawa;
nie mam xp, nie wiem,czesto wszakze uzywam; ale nie dajmy sie zwariowac,ze
xp to juz zabytek.Z tego co wiem w2k jeszcze b. dobrze obsluguje pecety,
jakos nie widze roznicy fundamentalnej miedzy w2k,a xp... To, ze korporacja
wycofuje sie ze wspierania systemu,jeszcze nie implikuje, ze
złom.Powiedzialbym - moze byc prawie wrecz przeciwnie :)