Re: plik ntbtlog jakis chudy jest....

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Mon 02 Feb 2009 - 17:37:35 MET

goomish in news:17cs186o3nscz.dlg@fqdn.goomisha.pl
[.......]

pisza na swojej www [dalem adres w watku] wyraznie, o jak powstajacy plik
ntbtlog chodzi i nic nie widze, by tworzyli go w oparciu o swoj soft...
zapytam ich raz jeszcze,ale to jakas glupota nieporozumieniowa - pisza na
www,ze soft do w2k takze,do mnie pisza, że nie jest do w2k. A xp takze
opisana droga nie daje delays.
Najwidocznie tworza ten plik ich softem,tylko nie potrafia powiedziec tego
po ichniemu :)
zapytam.