Re: gdy niemozliwy inny OS na laptopie

Autor: Wojciech \ <spook.no_at_unwanted_mail.op.pl>
Data: Mon 02 Feb 2009 - 18:30:29 MET

Robert Winkler wrote:
> Windows XP nie jest stary ? :)))))
> Ten staruszek swoją premiere miał 26 października 2001 roku.
> 8 lat jak na program komputerowy to wieki

Nie zgodzę się z Tobą. XP miał *premierę* 26 października 2001 roku, ale od
tego czasu cały czas aż do wydania w zeszłym roku Service Packa 3 był
rozwijany. Obecnie nie waham się powiedzieć, że XP jest dopracowanym,
wygodnym i stabilnym systemem - dosyć powiedzieć, że nie miałem z nim
*żadnych* problemów mniej więcej od półtora roku na notebooku (od momentu
jego zakupu, nie liczę poprzednich komputerów :)), gdy tymczasem
"nowoczesna" Vista już dwukrotnie rzuciła mi niebieskim (prawdopodobnie jest
to związane z kartą graficzną, jeszcze będę kombinował).

> XP-ka w porównaniu z programami można by śmiało uznać za obiekt
> muzealny gdyby nie jego ciągła popularność.

Obiekt muzealny, który obsługuje praktycznie wszystkie nowoczesne
technologie (Wielordzeniowe procesory i wieloprocesorowe maszyny, Wifi,
bluetooth, IrDA i tak dalej), współpracuje praktycznie ze wszystkimi
współczesnymi urządzeniami i wciąż jest rozwijany i poprawiany?

> 8 lat to szmat czasu i kolejne trzy service packi nie były w stanie
> wystarczająco uaktualnić tego systemu

Ale... masz jakieś wsparcie?

> Pozdrawiam
> Robert Winkler