Re: gdy niemozliwy inny OS na laptopie

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Mon 02 Feb 2009 - 14:01:58 MET

Michal Kawecki in news:40eetcxv7mr8$.dlg@kwinto.prv
[...................]

OK, OK :)
zadne teorie spiskowe, przymierzam sie do laptopa, wiem, ze nie chce visty,
najchetniej w2k :), no moze xp, po prostu czytam tu i tam o klopotach z
zainstalowaniem (na przyklad) xp na nowym laptopie, takze w polskich grupach
dysk, wiec problem nie jest z powietrza, nawet w tym watku przypadek Compaq
opisany.
Oczywiscie rozumiem, ze inf w instalacyjnej nie ma czegos na tyle
podstawowego, ze od pewnego momentu instalacji nie lapie laptopa i juz, ale:
  xp nie jest az taki stary, wiec trudnosci z instalacja [a jednak sa, po
prostu bywaja] to w sumie absurd. Kupujesz peceta i zero problemu, kupujesz
laptop i mozliwy jest dramat.

Widze, ze trzeba przy zakupie wyniesc 100% pewnosci, ze laptop z vistą
pojdzie na co najmniej xp, rozumiem.
A kto o tym mi powie?
Taka super specyfikacja jest przy laptopach dolaczana??
Chyba tylko zawracanie głów na grupach dysk da odpowiedz :)
Bo juz widze te wiedze u sprzedawcy, gdy zechce pogadac o xp, moze i
taktownie zapytam o w2k, do tego ta,albo ta dystrybucja linuxa :)
Ale powtarzam - zaden to spisek opisywany przeze mnie, tylko upewniam sie
co-i-jak przez ruchem ku laptopowi, zeby w domu nie rozlozyc sie na viscie
tylko.