Re: gdy niemozliwy inny OS na laptopie

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 02 Feb 2009 - 07:22:15 MET

Dnia Mon, 2 Feb 2009 04:48:12 +0100, 1634Racine napisał(a):

> Michal Kawecki in news:601dyq9k0lck.dlg@kwinto.prv

> oczywiste;
> tylko ze nawet po wklepaniu seriala dolaczonego do plyty [mowie o jakiejs
> wlasnej plycie ze starym xp/w2k na przyklad],otoz nawet po wklepania seriala
> taka instalacja potrafi sie zatrzymac.
> Ja oczywiscie ciekaw jestem _dokladnej_ przyczyny tego: graty w laptopie sa
> szczepione przeciwko xp/w2k? Rozumiem, ze tak. Wiecej: tak jest; a problem
> polega na tym, ze kupujesz laptopa i w zasadzie... nie wiesz, czy pojdzie na
> nim xp.
> [...]

Przecież sprzęt nie stoi w miejscu, w przeciwieństwie do instalki, która
zostaje zamrożona z dniem wydania. NT4 też się często daje na nowszych
gratach postawić, ale niekiedy już za nic nie chce :-). Poza tym,
producent sprzętu często dokłada do własnej instalki własne sterowniki,
których na płytce "sklepowej" nie uświadczysz. Porównaj zawartość
folderu .inf w obu instalkach i wszystko stanie się jasne. A nie zaraz
teorie spiskowe budować... ;-)

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/