Re: gdy niemozliwy inny OS na laptopie

Autor: jack <shineme_bez_tego_at_gazeta.pl>
Data: Mon 02 Feb 2009 - 09:09:18 MET

> piszesz o czyms oczywistym, jesli dobrze rozumiem piszesz _tylko_ o
> przypadku sprzetu dolaczanego/dostawianego do laptopa, do ktorego nie ma
> sterow dla xp. OK, to oczywiscie i niestety mozliwe, i jest za kazdym razem
> problem.
> Ale mnie interesuje przypadek na troche innym, "pierwotniejszym" poziomie -
> gdy chce zrobic format na hdd laptopa,zlikwidowac kupiony z laptopem OS i
> zainstalowac inny OS, ktory juz od jakiegos czasu mam na plycie
> instalacyjnej [z serialem,legal] i ktory to OS nie ma zadnego zwiazku z
> kupionym laptopem.
> [...]

Po co tak zaciemniać sytuację - (jakis OS - jakis przykładowy XP - Inny OS
)?
Napisz wprost:
Kupiłes/ ktos kupił laptop z Vista jak rozumiem?
Chcesz zainstalować Xp ?
Napewno sprawdzałeś przy zakupie lapka czy producent suportuje sterowniki
do XP - jeśli nie suportuje to jeszcze nie koniec świata ale czasem spore
utrudnienie.
Masz oryginał XP z numerem i chcesz by działał na tym laptopie. Zatem podaj
model tego sprzętu (jeśli przeoczyłem to przepraszam) a może konkretnie
ktoś na grupie juz to przerabiał i sprawe przyspieszysz.
Pisze bowiem o jakis wirtualnych problemach (jakis OS nie da się założyć na
jakiś laptopie - w domysle ze to jakis spisek producenta ? ) a wystarczy w
2 zdaniach - mam XXX laptop co zrobić by zaintalować XXX OS i w 95%
przypadków to uprosci spawe bo byc może trafisz na własciciela takiego
samego "problemu".
Prostrzym rozwiązaniem na przyszłosć bedzie sprawdzenie na stronie
producenta / grupie dyskusyjnej / forum czy wybrany laptop BEZ PROBLEMU
pozwoli na zaistalowanie konkretnego dla nas OS po jego zakupie i po
sprawie.