Re: gdy niemozliwy inny OS na laptopie

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Mon 02 Feb 2009 - 04:48:16 MET

Wojciech "Spook" Sura in news:gm52ie$kcl$1@inews.gazeta.pl

A ja wrecz przeciwnie.

> Słyszałem, że niektóre firmy przestają dystrybuować

piszesz o czyms oczywistym, jesli dobrze rozumiem piszesz _tylko_ o
przypadku sprzetu dolaczanego/dostawianego do laptopa, do ktorego nie ma
sterow dla xp. OK, to oczywiscie i niestety mozliwe, i jest za kazdym razem
problem.
Ale mnie interesuje przypadek na troche innym, "pierwotniejszym" poziomie -
gdy chce zrobic format na hdd laptopa,zlikwidowac kupiony z laptopem OS i
zainstalowac inny OS, ktory juz od jakiegos czasu mam na plycie
instalacyjnej [z serialem,legal] i ktory to OS nie ma zadnego zwiazku z
kupionym laptopem.
Wiec sa problemy i sa dosyc czesto opisywane w sieci.

Ja pytam nie tylko jak obejsc zatrzymywanie sie procesu instalacji takiego
nowego OS-a, ale przy okazji i domyslnie - dlaczego tak jest?
a/ graty w laptopie nie sa kompatybilne z w2k/xp?
b/ bios blokuje?

ja tak. Z powodow j/w.

spytaj tych, ktorzy chca zejsc z visty na swoj stary xp - i nie sa w stanie
[albo nie potrafia, chocby dlatego, ze nie znaja przyczyny...]

zabawa w fajne rady "linux rulez" jest juz srednio smieszna :)

zdaje sie, ze wlasnie o to (mi) chodzi. Wiec zamast opcjonalnej obslugi
przez instalator "starego" xp [ze nie wspomne o w2k, why not,why not]
konfiguracji sprzetowej teraz kupowanych laptopow, pojawia sie brak takowej
obslugi i to jest ten problem i w zadnym stopniu nie jest wydumany.
Jakos nie slysze o tym, by ktos kupujac dzisiaj pc nie mogl zainstalowac
xp,ale i w2k.

wrecz przeciwnie, sam jej powody w swym poscie narysowales [niektore? a czy
sa inne? - nie wiem]