Re: Opera, RSS

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Sun 01 Feb 2009 - 18:48:11 MET

Sempiterna in news:498388d4$1@news.home.net.pl
[.................]

mozesz,jesli w ogole mozliwe, dokladniej opisac sprawe antyspamu u siebie -
soft + jak??

ale piszesz o calej operze, czy tylko o m2 bioracym wiecej zasobow niz
oe...?
[chyba o calej operze, bo m2 chyba nie widac osobno. No nie wiem,przyznaje
sie]

rozumiem, ze piszesz o takim panelu bocznym, jaki moze byc w oe dla listy
katalogowej wszystkiego - i katalogow poczty, i grup.

Skoroś praktyk, to zapytam:

a jak (dzisiejsza wersja) opera jako czytnik/mailer? -> bezposrednio, czy z
jakas dostawką musi byc? Czy opera/m2 dziala bezporoblemowo jako mailer i
czytnik w takim oto sensie: czy ma podstawowe bugi OE, typu begin,
kodowanie, itd, czy wrecz przeciwnie, dziala bez bledow irytujacych na
grupach tudziez odbiorcow maili.

Mozna opere jako czytnik/mailer powiązać jakos z... hamsterem?

moge powiedziec, ze oe powertool zawsze dzialal mi bezblednie.
I jesli cos mialem w zyczeniach, to obsluge kont z szyfrow. polaczeniem
[typu gmail, do dziaja w sferze marzen/zyczen/prosb] no i w ogole pare
innych opcji, takie wycisniecie do maksimum mozliwosci z softu protezowego,
skoro to, co jest do tej pory, jest bezawaryjne.

e, no wiesz, (zdaje sie, ze) taka opcje, jako ppm, ma kazdy sensownie
napisany downloader, nawet bezplatny. zdaje sie, ze to prawda.