Re: Okienka explorera

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sun 01 Feb 2009 - 19:12:14 MET

In news:gm3q52$iuf$1@atlantis.news.neostrada.pl,
*Osadnik* <osadnik.www@wp.pl> typed:

> Ułatwienie życia, nie ma co. Jakie jest tego uzasadnienie?

Może byc rózny zapis do uruchamiania, np.;
%SystemRoot%\explorer.exe /e
%SystemRoot%\explorer.exe /n,/e,D:\jakiś folder\
itd..

> Oy, robi sie nieco dziwnie.

Jak dziwnie?, to jest zapis w rejestrze. Pierwszy dotyczy
explorera/folderów, a drugi CLSID dla Mó komputer.

PS. Wycinaj sugnaturki

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP Windows Desktop Experience]