Namieszalem z czcionkami

Autor: Gabriel <zastawka_at_poczta.fm>
Data: Sun 01 Feb 2009 - 10:11:00 MET

Witam!
Zaczalem bawic sie programem do zarzadzania fontami i cos poszlo nie tak.
System Win XP Pro.
W pewnym momencie wszystko bylo nie tak jak powinno. Tzn. czcionki na
pulpicie wyswietlane jakimis abstrakcyjnymi krojami itp.
Po kilku godzinach walki mniej wiecej to uporzadkowalem, ale dalej cos jest
nie tak.

Przykladowy screen: http://www.avicodecs.pl/test/font.gif
(to nie kwestia zadnego wirusa, tylko moja. Screen jest z SS&D poniewaz
ladnie obrazuje problem)

Nie zna ktos moze rozwiazania na to?

W ostatecznosci moge przeniesc z drugiego komputera zestaw standardowych
czcionek Windows (taki po swiezej instalacji systemu) i pozniej po jednej
czcionce dogrywac, ale mi sie wydaje, ze to moze byc problem z jakims
blednym wpisem w rejestrze.

--
Pozdrawiam
Gabriel Zastawnik