Re: Profile mobilne nie sa zapisywane na serwerze

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Sat 31 Jan 2009 - 22:47:37 MET

W artykule <gm27pd$aph$1@news.onet.pl>, Tomek napisał(a):

> pomysł na szybko:
>
> gpedit.msc -> Konfiguracja komputera -> Szablony administracyjne ->
> System -> Profile użytkownika -> różne opcje

Generalnie, to wszystko jest na "nie skonfigurowane".
Dodam jeszcze, że komputery są zawsze instalowane z automatu. Tym samym
skryptem, więc konfiguracja wszystkich jest identyczna.

Różnią się jedynie zainstalowanymi aplikacjami (te są raczej standardowe
w porównaniu do pozostałych komputerów).

Jacek