Re: Opera, RSS

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Fri 30 Jan 2009 - 17:41:13 MET

goomish in news:115ekpntpuuhz.dlg@fqdn.goomisha.pl
[..........]

po prostu przycis rss i otwiera sie boczny panel. Najprosciej.

nie znaju Th.

poprobuje. No, zakladam, ze to OK droga i jedyna by w ogole korzystac z rss
w operze :)

prawde mowiac chodzi mi o natywny dla opery spsob korzystania z rss,a czy to
panel boczny,czy co tam jest - wlasnie chce to zobaczyc. Ale najpierw w
ogole NAJPROSCIEJ uruchomic rss-y w operze.

najpierw niech w ogole uruchomi sie rss w operze,potem pomysle zeby bylo
najwygodniej.