Re: access point odbiór i nadawanie w jednym

Autor: DooMiniK <_at_poczta.wp.pl>
Data: Fri 30 Jan 2009 - 13:45:40 MET

pabi@poczta.onet.pl wrote:
> problemu.
> To już bardziej rzeczowa informacja. Dziekie tak zrobie.
> Ale nie widze w tym nic złęgo że zapytałęm tutaj, naparwde jak mi sei otwarłą
> strona tamtego forum to mi sie wyswietliła strona i zero postów.

No to coś źle zrobiłeś.

> A jaka jest kara za pisanie NTG ? Biczowanie czy 2 lata w zawieszeniu ?
> Pomijając fakt wprowazdania nieporządku za który przepraszam.

Ośmieszanie się.
Z tego właśnie powodu grupy od wielu lat nie nazwyają się:
pl.comp.zadajpytaniebyledotyczylojakiegostematukomputerowegonpsieci.

Ktoś kiedyś zrobił podział i działa to do dzisiaj bardzo dobrze.

Co do Twojego pytania: szukaj czegoś, co pracuje w trybie "bridge"
(Ad-Hoc).
Małe i fajne (około 500zł) - Linksys WET11 Wireless Ethernet Bridge
O połowe tańsze, z tego co pamiętam, też da radę (ale nie jestem pewny):
DLink DWL-2100AP 802.11g

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,