błąd stopu - pomóżcie zdiagnozować przyczynę

Autor: Leszek <leszek47usunto_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 29 Jan 2009 - 15:23:48 MET

Cześć,

Pierwszy raz pojawił mi się błąd stopu, zaraz po załadowaniu systemu
(Windows XP SP2). Następnie komp się zresetował i póki co działa, ale
nie mogę znaleźć treści tego błędu stopu w podglądzie zdarzeń.
Próbowałem wykonać tę procedurę:

    1. Otworzyć folder Narzędzia administracyjne w Panelu sterowania, a
w nim Podgląd zdarzeń.
    2. W lewym okienku konsoli kliknąć System.
    3. Znaleźć na liście wpis, który w kolumnie Źródło ma wartość Save
Dump. Następnie dwukrotnie kliknąć tą pozycję. Wpis zawiera żądane
informacje o błędzie STOP.

ale nie mam pozycji z wartością Save Dump w kolumnie źródło. Nie
zmieniałem żadnych domyślnych ustawień dotyczących błędów stop.

Możecie pomóc?

Dzięki,
Leszek