Re: błąd stopu - pomóżcie zdiagnozować przyczynę

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 29 Jan 2009 - 21:42:43 MET
Message-ID: <1fdb6qfciszpk.dlg@kwinto.prv>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Dnia Thu, 29 Jan 2009 15:23:48 +0100, Leszek napisał(a):

> Cześć,
>
> Pierwszy raz pojawił mi się błąd stopu, zaraz po załadowaniu systemu
> (Windows XP SP2). Następnie komp się zresetował i póki co działa, ale
> nie mogę znaleźć treści tego błędu stopu w podglądzie zdarzeń.
> Próbowałem wykonać tę procedurę:
>
> 1. Otworzyć folder Narzędzia administracyjne w Panelu sterowania, a
> w nim Podgląd zdarzeń.
> 2. W lewym okienku konsoli kliknąć System.
> 3. Znaleźć na liście wpis, który w kolumnie Źródło ma wartość Save
> Dump. Następnie dwukrotnie kliknąć tą pozycję. Wpis zawiera żądane
> informacje o błędzie STOP.
>
> ale nie mam pozycji z wartością Save Dump w kolumnie źródło. Nie
> zmieniałem żadnych domyślnych ustawień dotyczących błędów stop.
>
> Możecie pomóc?

Odszukaj i przeanalizuj plik minidump.

-- 
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/
https://mvp.support.microsoft.com/profile/Michal.Kawecki
Received on Thu Jan 29 21:50:07 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 29 Jan 2009 - 22:42:01 MET