Re: Opera, RSS

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Thu 29 Jan 2009 - 15:42:14 MET

Jacek Maciejewski in news:1oq94gdfa7bqy$.jruxqsth3yw$.dlg@40tude.net

instalowalem opere standardowo,juz nie pamietam,czy pytala mnie,czy chce
uzywac jej jako mailera,w kazdym razie w gornym pasku narzedzi mam przyciski
"
plik/edycja/..../ NARZEDZIA/pomoc", zero zakladki "poczta".
Ale w przycisku "Narzedzia", po kliknieciu jest "konta poczty i czatu",
klikam -> pyta,
czy zalozyc konto - czy musze te cala operacje przejsc,zalozyc chociaz jedno
konto i dopiero wowczas
bedzie mozliwosc korzystania z rss?
czy inna droga,ale czegos nie widze?