Problem z CompuSec Free

Autor: <iveride_at_gmail.com>
Data: Sat 24 Jan 2009 - 10:50:46 MET

Podczas instalacji wyskakuje komunikat:

"This system was not installed properly. CompuSec boot protecttion was
activated, but the Compusec driver for the operating system was not
installed."

jednak wcześniej program nie był instalowany. System to W2K SP4 plus
wszystkie krytyczne aktualizacje. poza tym na kompie nie ma jeszcze
żadnych programów, tylko sterowniki zainstalowane. Płyta główna to
Asrock II 3.3f, Celeron 2 Ghz.

wydaje mi się, że przyczyną mogą być te aktualizacje krytyczne dla
W2K. Kiedyś w tej samej konfiguracji komp dało się zaszyfrować
CompuSec (chociaż mogła też być inna wersja). obecnie sprawdziłem 2
wersje CompuSec 4.20 i 5.20.
Pierwsza to było 4.20 Zaczął instalację zrobił reebot a w okienku
programy doszła nazwa i "pusto". wtedy nie wyskoczył żaden komunikat
(chociaz instalacja z błędem). wziąłem więc aktualną wersję 5.20 i
zacząłęm instalację, ale wtedy pokazał się ten komunikat.
Zrobiłem więc reinstalkę systemu z formatowaniem sp4, aktualizacje i
instaluje wersję 5.20 i znowu ten sam komunikat. Pomimo komunikatu
można instalować dalej, ale dochodzi się do miejsca gdzie w
konfiguracji wyskakuje że dysk jest juz Encrypted i są opcje decrypt.
Ale dysk wcale nie jest zaszyfrowany (ta opcja nawet nie zostałą
zaznaczona przy instalce 4.20) i działa normalnie. Nawet nie ma po
włączeniu kompa okienka CompuSec tylko od razu windows startuje bez
żadnych haseł.
a Compusec proponuje decrypt...???

może pomimo formatu pozostał jakiś slad w MBR z pierwszej instalacji
na tym dysku wersji 4.20 ?

jak przywrócić MBR dla W2K (tak by wyczyścić z ewetualnych wpisów
Compusec - chociaż windows startuje bez problemu)?