XP home nie otwiera .exe

Autor: Wojciech Brzeziński <wojtek-b_at_go2.pl>
Data: Sat 24 Jan 2009 - 13:20:44 MET

Witam!

Pisałem już na pl.comp.os.ms-windows.xp. Przy próbie otwierania
dowolnego .exe System pyta się jakiego programu użyć do otworzenia.
To samo w trybie awaryjnym. Explorer uruchamia się tylko przy starcie
systemu, później po jego "zabiciu" i próbie uruchomienia znajomy
komunikat...
Przywracałem kopie Rejestru z dni w których NA PEWNO system pracował
dobrze, więc jest to problem związany z plikami nie z Rejestrem. Jako
ostateczność chciałem zrobić sfc /scannow, ale sfc.exe :).
Jakieś sugestie?

--
Wojciech Brzeziński
Tylko prawdziwi(e) twardziele nie robią backup`ów!