Windows 2000 reinstalacja i profile

Autor: Kerry <kerry_at_kerryking.com>
Data: Sat 24 Jan 2009 - 10:22:56 MET

Witam.

Jest Windows 2000, kilka kont. Chcę zrobić reinstalację. Co trzeba zrobić,
by na nowej instalacji przywrócić pierwotne konta? Jak i co zrobić/skopiować
przed reinstalacją, by przywrócić konto z pierwotnym hasłem (założyć konto i
przywrócić hasło).
Mogę owszem założyć konto i "zmusić" użytkownika, by założył ponownie hasło
przy pierwszym logowaniu, ale jak zrobić to co powyżej?

Konfiguracje programów (dane aplikacji) itd. to wiem co i jak skopiować, nie
w tym problem.

--
Pozdrawiam,
Kerry